zondag 4 februari 2007

Rustdag @ Wanaka

Ben nu in Wanaka, een dag vanaf queenstown, morgen over de "Crown Range". Hoogste highway in New Zealand. Had eergister een beetje een off day, vet veel last van mn knieen. Kilometerteller staat nu op 1786!!!!
Gaat dus prima: Op naar Bluff zuidelijkste puntje van NZ op Steward Island Na!

De Foto's Van Boven naar beneden: Lake Wahea, Westkust vlak voor Haast, Bruce Bay, Southern Alps, Kamperen in Het Ourwoud, Pancake Rocks, Nelson Lakes en de Valley bij Blennheim



















2 opmerkingen:

  1. Ha die wereldfietser
    Wordt een beetje jaloers als ik me ouwe fietsie zulke mooie roads zie berijden
    Spaart de knieën door te rouleren en wat minder op de macht.
    Anders wordt het zoals the late great Kneteman zei de dood of de gladiolen.
    Lekker door naar de zuidpunt
    Misschien ook nog even Stewart Island doen volgens mij heb je tijd zat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier da bollûh was dat een mailtje om mij lekker te maken? of is dat da real shit want dan kan ik die rooie blij maken

    BeantwoordenVerwijderen