dinsdag 13 februari 2007

Pinguins enzo

Pinguins zijn vet ik heb er drie gezien, missie is dus geslaagd, eergister stond ik op een supercamping aan zee, ik werd waker en deolfijnen waren aan het spelen in de golven! Zo fucking mooi! Dit was in catlins national park! Heb ook slope point bereikt, het meest zuidelijke puntje van het zuidereiland! Kan helaas geen foto uploaden hiero. Ben nu in Dunedin tweede grote stad van zuideiland. Ga morgen verder richting de Otago Rail trail. Dit is een oude spoorweg waar ze een fietspad van hebben gemaakt! Schijnt erg leuk te zijn met tunnels en bruggen. Afgelopen dagen met een andere duitser opgefietst. Ben die nu kwijtgeraakt, ik was later vertrokken en had onderweg pech! De eerste lekke band. Ben nu dus op de terugweg naar Auckland maar zo voelt het niet want er zijn nog zoveel spannende avonturen te beleven hier! Milford Sound toch niet gedaan want het was slecht weer, loont de moeite niet. Fietsen gat nog steeds prima. Af en toe best afzien en geen zin. Maar je wil toch ergens komen. Hoop snel weer wat foto's op de site te kunnen zetten. Het is een stuk kouder hier in het zuiden 's nachts soms 6 graden. Maar ga morgen richting noord dus kan alleen maar beter worden. Grtz van Bas en (Bert?) Hij voert niet veel uit...................

2 opmerkingen:

  1. wat ik zo lees,ziet het landschap er scots uit,veel schapen,klopt dat?,lekker lamskoteletjes eten!!!!!!
    wij trakteren,want het is valentijnsdag vandaag!
    liefs hermi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bas!
    Wat een supr vette verhalen allemaal! Ik had al eerder proberen te mailen, maar lukte op een of andere manier niet (even van mijn schuldgevoel afkomen...)Super stoer dat het je allemaal zo goed afgaat op je fietsje!Je moet prof biker worden,over de hele wereld fietsen en foto's maken....wordt je gesponsord,schrijf je een boek en wordt je rijk! Je zussie was van de week nog bij mij in Utrecht,was eruugg gezellig,en ikzelf ga over een paar dagen ook weer nar ts....genieten van het strand!
    Nou fantastico...
    Dikke kus!
    Babette

    BeantwoordenVerwijderen