maandag 22 januari 2007

BERT HEEFT HET PRETTIG


Ik heb het prima naar min zin hier in dit prettige land. Ik zit de hele dag lekker warm onderin de fietstas en heb nog helemaal niks gezien..... Gelukkig was er vandaag een hele mooie duiventil op de camping. Ik mis Ernie wel heel erg natuurlijk. Ben al op zoek geweest naar enkele Kiwi's maar ik vind duiven toch leuker! Ze hebben hier ook hele fijne paperclips, ze zijn erg mooi afgewerkt, veel mooier dan in het koude kikkerlandje! Morgen gaan we als het goed is et de boor varen over zee, als ik maar niet misselijk wordt. De groeten van Bert

4 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit jongen, zet m op en ben benieuwd naar de volgende update/breaking news! Groeten daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fiets ziet er behoorlijk uit
    lekker verder peddelen
    straight ahead to the penguins

    groeten we'll call again

    groeten van klussend Skylge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve vriend bert!!!!

    Ik ben blij dat het goed met je gaat Hoeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

    neem je ook nog een nieuw rubber eendje voor me mee???

    liefs je grootse vriend ernie
    ook de groeten van
    oskar mopperkont,koekiemonster,graaf tel,elmo,grofer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker hoor! klinkt behoorlijk zwaar allemaal, dat fietsen.. ben blij dat Bert het ook leuk vind onder in de fiets tas. Keep us posted,

    BeantwoordenVerwijderen