donderdag 11 januari 2007

Amsterdam Kuala Lumpur

Vanuit zuidhorn ben ik naar amsterdam gegaan met trein en fiets. Fietsdoos kopen en demonteren maar! Dit ging allemaal vrij soepeltjes (veel bekijks op het vliegveld). Na alles bij het bagagedepot te hebbben afgegeven gezellig met een zootje amerikanen naar de VREETBRUG aka Van der Valk gegaan. Dit is denk ik toch wel de meest trieste plek van Nederland, op de BK na dan.....
Volgende ochtend vroeg weer op want moet al om 9:00 inchecken. Kwam op schiphol een jman tegen die ging fietsen in Australie, wel handig want zo konden we samen de fietsen inchecken enzo. 12:00 vertrek uit amsterdam, aankomst Kuala Lumpur Lokale Tijd 6 uur. De vlucht was prima, beetje lang maar ik vond zelfs het eten niet vies en de stewardessen waren erg mooi! In Kuala Lumpur heb ik een hotel waar ik nu ook vanaf schrijf, was nog een uur rijden ernaartoe maar best tof, veel palmbomen en ze rijden er echt als gekken... Lekker weer hier en de airco op de kamer werkte goed dus nog even een paar uurtjes kunnen slapen. Vanavond vliegen naar Auckland!!! Ben echt al in de vakantiestemming! Groeten vanuit een warm Malysie..... (en tot snel)

6 opmerkingen:

  1. Helemaal fijn
    Hier Zuidhorn een dikke storm en veul regen zelfs de boten naar Terschelling liggen eruit

    Goede vlucht verder

    Pa Ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed zo, ouwe viespeuk (mooie stewardessen..) succes verder zeg maar tegen bert dat ik met smart wacht op zijn eerste verslag. The happy hippo is boos omdat je hem niet bent komen ophalen voor zijn fietstrip door NZ, hij zit nu nog op het winderige Terschellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we hebben meteen al een aardige indicatie waar het naar toe zal gaan: new zealand en sexuele fantasieen. Bij aankomst verdwijnt het eerste doel al! Hoe lang ging je ook alweer? veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he big brother

    Bestwel te eten he vliegtuig maaltijden hihi alles beter dan de BK
    ja . had al op internet gekeken en zag dat je aangekomen was in kuala lumpur joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    hier gaat alles okidoki vandaag weer aan het klussen geweest frankie komt morgen bij ons stuken (weet niet of ik het goed schrijf heb ook maar mavo hihi).

    hoop snel weer iets van je te horen .
    Doe bert de groeten en zeg maar tegen hem dat ik zijn paperclip verzameling goed bewaar heb hem laten taxeren bij kunst en kitch en gelijk maar verzekerd voor 10.000 euries ;-)

    liefs je zusje en sebas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hey bas,

    Goodluck on you ongoing adventure.don't forget to see the penguins in the south.We'll update ourselves in you weblog.

    Take care en groetjes,
    purie,wim, ralph,anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Bassie wat ben je ook een stoere kerel, pas goed op jezelf en ik ga zeker je verhalen volgen!!
    Liefs Berber

    BeantwoordenVerwijderen