dinsdag 23 januari 2007

Arrived at Zuidereiland

Gisteren aangekomen op het zuidereiland! Vloekend in de ochtend over de drukste weg tot nu toe gefietst want het regende erg hard. Gelukkig was ik na 50km om 10.00 uur in Paraparoumou waar ik een trein voor het laatste stuk naar Wellington kon pakken! 's middags op de boot genoten van de prachtige uitzichten (als een echte badgast op het dek natuurlijk!) Mijn fiets kon mee op het raildek, tussen alle goederentreinen. Het is hier echt supermooi, vandaag in Picton gebleven om even te relaxen en de route voor het zuidereiland te bselissen. morgen weer verder. De route is richting westkust via blenheim en kawakiri junction of zoiets. Erg warm vandaag 30 graden!!!

3 opmerkingen:

  1. Mooi man

    Hier op Terschelling sneeuwt het en is het zeker 30 graden kouder dan bij jou.
    Mooi maar wat backroads uitkiezen voor het vervolg
    Have fun

    groeten van iedereen hier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bas! (En Bert natuurlijk)

    Fijn om zo jullie avonturen te horen en wat Johan zegt klopt; Sneeuw en kou! Ik verlang weer terug naar Zuid-Frankrijk van laatst; 20 graden in het zonnetje op terras uit de wind!

    Succes in de bergen van Jort

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey bas
    leuk om je verhalen te lezen. mooie bloemen heb je gefotografeerd.
    ik krijg ook zin om op vakantie te gaan.
    succes met het ruigere fietswerk!
    roos

    BeantwoordenVerwijderen