maandag 19 maart 2007

Via Rotorua naar Coromandel

Gegroet Lezers!
Ben nu in de Coromandel Peninsula. Rotorua met de vulkanische activiteiten was top maar stink daar wel heel erg naar zwavel! Het ging de laatste week allemaal niet zo snel want heb ongeveer 500 kilometer alleen maar tegenwind gehad, het was een "harde warme".... Niet zo fijn dus. Paar dagen flink last gehad van m'n linkerknie, dus korte dagafstanden gefietst en een beetje rust genomen. De Coromandel is wel erg mooi! Foto;s komen snel hoop ik, kan hier niet uploaden... Het weer is nog steeds heel mooi, wintertijd is ingegegaan dus het is hier nu vroeg donker ongeveer 1900uur. Het is wel vroeg licht dus in plaats van 7uur wordt ik nu om 6uur wakker. Weinig fietsers tegengekomen... Wel een echte Kiwi bruiloft meegemaakt! Dit was op een motorcamp dat eigenlijk gesloten was ivm de trouwerij van de dochter! Maar voor een eenzame fietser was nog wel een plekje en kon meeeten van het zeer luxueuze buffet met oester, mosselen vlees, champagne en alles wat daarbij hoort! Het feest ging tot diep in de nacht door! Was erg grappig om mee te maken en een soort gratis maori show gehad met Haka's en liederen! Erg warm welkom. Ga nu de rest van de dag een beetje chillen denk ik en m'n fiets even repareren want het begint een beetje te rammelen. Ben eigenlijk al veel te dicht in de buurt van Auckland, dus denk dat ik nog een "rondje om de noord" ga maken. Zit nu op 5200km. Thnx again voor alle reacties en tot snel!

2 opmerkingen:

  1. hey bas,
    rondje om de noord, via schelpenpaadjes?
    ga,kun, je nog met een veerboot,of fiets je langs auckland?
    ik lees hier de info steeds door,wat een prachtig land lijkt me het !
    heb je die harswinning, goud enzo gezien?
    nog drie weken daar of blijf je? dan kunnen wij ook gaan!
    liefs je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gegroet broertje

    vette foto's echt super mooi daar. ga je nu wel een beetje (boel) missen hoor !

    hier is alles goed nog een weekje en dan is het zover dan gaan we verkassen .
    Met mijn nieuwe job gaat het goed even wennen maar wel leuk .

    geef effe een teken als je je mobiel hebt aan staan dan bel ik je.

    kuzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen